czwartek, 19 września 2019

,,Not all monsters do monstrous things." - #2

Hej!
Przychodzę dziś do Was z postem z nowej serii na moim blogu zatytułowanej "Queens of style". Będę w niej zamieszczać stylizacje bohaterek znanych (lub mniej znanych) filmów i seriali, które są dla mnie naprawdę inspirujące. Niektóre z ich modowych pomysłów warto z pewnością mieć w swojej szafie. Przejdźmy zatem do drugiej telewizyjnej królowej stylu - Lydii Martin.


Ta rudowłosa postać z pewnością zasługuje na ten tytuł. Teen Wolf, bo właśnie jego bohaterką jest Lydia, oglądałam jeszcze będąc w gimnazjum, ale do dziś wspominam ten serial z dużym sentymentem. Był on jednym z pierwszych seriali, które obejrzałam w swoim życiu i jeden z niewielu, który obejrzałam od samego początku do końca. Myślę, że bohaterowie byli w nim wykreowani naprawdę dobrze. Każdy z nich miał określone, wyraziste cechy charakteru,  a nie był po prostu kolejną płaską postacią sprowadzoną tylko po to, by zapełnić czas antenowy. Wątków i charakterów przez sześć sezonów pojawiło się naprawdę wiele. Czymś co na pewno przykuwało uwagę w tym serialu były stylizacje głównych bohaterów. Dokładnie odzwierciedlały one najważniejsze cechy charakteru postaci.
Lydia Martin stała się dla mnie już wtedy ikoną stylu. Jej bardzo dziewczęce, eleganckie stroje przyciągały wzrok niemal w każdym odcinku. Odzwierciedlały jej pewność siebie oraz kreatywność. Oprócz ubrań niesamowite były również jej niezwykłe fryzury. Pokażę Wam teraz klasycznie mój kolaż z ulubionymi stylizacjami.


A teraz spróbujemy odtworzyć kilka z nich lub chociaż się nimi zainspirować.

Stylizacja 1



Stylizacja 2





Stylizacja 3



Buty
Sukienka
Kurtka
Torebka



Która podoba się Wam najbardziej?
Do następnego postu!
K.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zestawy :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiernie odwzorowane stylizacje! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stylizacje, jest czym się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najlepsza to, ta numer 3!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie powymieniam się obserwacjami, ale Ty zaczynasz. ;))
Za każdy komentarz lub obserwację odwdzięczam się w przeciągu 24 h.
Zanim skomentujesz - przeczytaj post.
Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA.
Dziękuję. ;**