wtorek, 30 sierpnia 2016

Kolczyki z Banggood

Hej Kochani!
Niedawno przyszła do mnie paczka z kolczykami z dobrze Wam znanego sklepu internetowego Banggood. Bardzo się ucieszyłam, bo szczerze mówiąc myślałam, że będę musiała bardzo długo czekać na swoją przesyłkę, a otrzymałam ją już po 2,5 tygodnia od złożenia zamówienia.
Kolczyki bardzo mi się podobają. Są wykonane solidnie, pasują do wielu stylizacji. Nie są zbyt ciężkie, bardzo wygodnie mi się je nosi. Stały się moim ulubionym elementem w mojej biżuterii. Kolczyki trochę w stylu vintage. Mają piękny odcień morskiej zieleni. Moja ocena to 5/5. Cena również nie była wygórowana. Po prostu doskonałe. Cieszę się bardzo, bo do produktów ze sklepów internetowych nastawiona byłam raczej sceptycznie, a tu taka pozytywna niespodzianka! <3
Oto moje cudo:







Znajdziecie je, klikając TU:

Od liczby Waszych kliknięć zależy moja dalsza współpraca z nimi, więc liczę na Was. <3

Buziaki,
Jo H.


6 komentarzy:

  1. śliczne te kolczyki:) mi wczoraj przyszły lakiery z Banggood:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknięte, faktycznie nie są takie bardzo drogie, a wyglądają naprawdę ślicznie :*

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki sa świetne klikłam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo ładne kolczyki:)
    Kliknęłam i życzę owocnej współpracy :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. łał na prawdę śliczne kolczyki! będe musiała coś zamówić z tej z stronki!:)
    pozdrawiam i zapraszam rowniez do mnie:) xx
    sylwiasylwiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie powymieniam się obserwacjami, ale Ty zaczynasz. ;))
Za każdy komentarz lub obserwację odwdzięczam się w przeciągu 24 h.
Zanim skomentujesz - przeczytaj post.
Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA.
Dziękuję. ;**