piątek, 12 sierpnia 2016

Shein Publisher Program #3

Cześć!
Znowu krótki post o Shein Publisher Program.
Dalej utrzymuję, że ten program jest naprawdę dobry dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów.
Mimo, że napisałam o zasadach podjęcia współpracy już wcześniej w innym poście, wciąż piszecie do mnie maile z pytaniami dotyczącymi właśnie tego programu.
Także może wyjaśnię to trochę dokładniej.
Pamiętajcie, że to z Waszą pomocą będę mogła kontynuować współpracę. :*

1. Wchodzimy w ten link:
KLIK

2. Klikamy w SIGN UP NOW.


3. Uzupełniamy swoje dane w formularzu:


Należy wpisać: imię, nazwisko, adres mailowy, hasło, swoje konto Paypal i link do swojej strony. Następnie wybieramy typ współpracy: 10% za każde polecone zamówienie, czy $0,3 za każde nowe zarejestrowanie na ich stronie.

4. Następnie dostajecie dwa maile. W pierwszym macie wyjaśnione, o co chodzi z tym całym numerem ID. W SPAMIE w swojej skrzynce mailowej znajdziecie kolejną wiadomość od Shein z Waszym własnym numerem ID.


5. Potem sprawa jest już prosta! Udostępniacie na swoich blogach ich najnowsze promocje. Jeśli uzbieracie wystarczającą liczbę kliknięć, otrzymacie $5 (jeśli to Wasz pierwszy post o nich) lub $15 (jeśli to już kolejny post o Shein Publisher Program).

To tyle. Mam nadzieję, że teraz wszystko jest już dla Was jasne. :)
Zostawiam Wam tu najnowszą promocję:

SIDEWIDE SALE

SUMMER FEST

Take 40% OFF Over US$55     CODE:XY40

Take 45% OFF Over US$105     CODE:XY45

Get Your latest Summer fashion form SheIn.

Do not hesitate, just buy it.


Buziaki, 
Jo H. 

8 komentarzy:

  1. Z sheIn mam styczność już blisko 2 lata, współpracuje z nimi na trochę innych zasadach ale wpis bardzo przydatny
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sposób ;P Klikłam w ten baner ;) mam nadzieje że pomogłam ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam okazji nic stamtąd zamawiać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy wpis :) nie wiedziałam o tym programie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten program :) Klik :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o tym nie słyszałam, ale wygląda ciekawie :)

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń

Chętnie powymieniam się obserwacjami, ale Ty zaczynasz. ;))
Za każdy komentarz lub obserwację odwdzięczam się w przeciągu 24 h.
Zanim skomentujesz - przeczytaj post.
Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA.
Dziękuję. ;**