środa, 13 lipca 2016

Shein Publisher Program

Cześć wszystkim! 

Dzisiaj przybliżę Wam dość chyba już powszechny w blogosferze sklep - Shein. Wiem, że wiele z Was z nim współpracuje na takiej zasadzie, że przysyłają Wam darmowe ciuszki i robicie z nimi stylizację. Jednak jest też druga ich propozycja skierowana także do blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Jest to Shein Publisher Program. 
Na czym to tak w skrócie polega?
Na początku trzeba wypełnić formularz TUTAJ. Wpisujemy swoje dane. (Konieczne jest posiadanie konta Paypal!)
Następnie czekamy około 24 godzin na potwierdzenie od nich, które przyjdzie Wam na maila. 
W wiadomości otrzymacie swój unikalny numer ID, który później dodajemy do linków, które udostępniamy.
Później należy po prostu wybrać, co chcecie udostępnić w poście. Mogą to być ich aktualne promocje lub ubrania. 
W zamian za to otrzymacie swoją wypłatę w trzeci wtorek miesiąca. Wszystko zależy od tego, ile osób kliknie w udostępnione przez Was rzeczy. 
Zasady są proste. Myślę, że jest to całkiem fajna propozycja, szczególnie dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów. Warto spróbować. :)
Na Shein znajduje się aktualnie fajna letnia promocja, do której przejrzenia Was szczerze zachęcam.

LIVIN' LA VIDA MODA

You will find your latest fashion from SheIn

Take 40% OFF Over US$55     CODE:JN40

Take 45% OFF Over US$105    CODE:JN45

Be modern. Be fashion.

Only in SheIn

What are you waiting for?

Do not hesitate, just buy it.


Tutaj macie jeszcze kilka ubrań z Shein. Bardzo zachęcam do przejrzenia oferty. Jeśli masz ochotę - poklikaj! <3

/ KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK /

Odwdzięczam się za kliknięcia i obserwacje! 

Miłego wypoczynku!
Jo H.

12 komentarzy:

  1. o! w temacie shein :) właśnie dostałam od nich współpracę ;) u Ciebie poklikałam! mogę liczyć na uczciwy rewanż? :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/07/shein-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana poklikałam szczerze bo i ty klikałas u mnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa chociaż troche dużo zabawy z tym :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam szczerze :* Jeśli mogłabyś wziąć udziął w naszym pierwszym konkursie to byłoby nam bardzo miło :) - http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe tylko ile trzeba mieć tych klików..;D To chyba nie taka prosta sprawa;)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna alternatywa współpracy dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, wszystkie linki poklikałam :)


    Mogłabyś pomóc również mnie i kliknąć w linki w najnowszym poście u mnie na blogu ?
    Bardzo mi zależy :* Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikałam Ci we wszystko kochana :) jakbyś mogła u mnie kliknąć to byłabym mega wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam wszystko fajna opcja :D
    A znasz konkrety co do ceny?:D napisz mi na email :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam! Bardzo fajny i przydatny post :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny sposob na szybkie zarobienie :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie powymieniam się obserwacjami, ale Ty zaczynasz. ;))
Za każdy komentarz lub obserwację odwdzięczam się w przeciągu 24 h.
Zanim skomentujesz - przeczytaj post.
Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA.
Dziękuję. ;**